Voor ons kantoor in Uden zijn wij op zoek naar een allround Officemanager die het visitekaartje van ons hoofdkantoor wil zijn.
In de functie van Officemanager ben je verantwoordelijk voor ondersteunende werkzaamheden binnen de Thema Group. Deze werkzaamheden worden in belangrijke mate zelfstandig uitgevoerd.
Taken:
Secretariële- en gastvrouwtaken zoals inkomende telefoon (aannemen, verwerken, doorsturen), e-mail en postverwerking (inkomend/uitgaand), kandidaten/gasten ontvangen, presentatie van kantoorruimtes/spreekruimtes, bewaking huisstijl, registreren/archiveren/coördineren/bewaken van diverse zaken, voorraadbeheer.
Financiële taken waaronder facturatie aan opdrachtgevers, verantwoordelijk voor omzetstaat, de gehele boekhouding, salaris- en fee-mutaties/betalingen en reguliere betalingen, beheer kleine kas en debiteuren/crediteurenbewaking, maandafsluiting met accountant.
Ondersteunende taken aan het MT op gebied van PZ-zaken, verzekeringen, verzuimregistratie, financiën, eerste aanspreekpunt voor IT en telefonie, reis- en hotel/vergader-accommodaties.
Contactpersoon naar facilitaire relaties + huishoudelijke taken (die niet onder schoonmaak vallen).
Het waar mogelijk ondersteunen van consultants bij procedures: b.v. laatste deel van het Thema Group service concept uitvoeren.
Uitvoeren van PZ-taken, zoals verlof/verzuimregistratie, update personeelsdossiers.
Websitetaken, zoals bewaken van uniformiteit van de website t.a.v. vacatures en erop zetten van vacatures, doorplaatsen van vacatures naar andere sites.
Uitvoeren van projecten, zoals BCF, Kick-Off e.d.
|