Het businessmodel van ons bedrijf is veranderd. Dat brengt vraagstukken met zich mee die onderzocht moeten worden. Reflectiemomenten worden nog belangrijker want zijn we op de goede weg? Is dit de juiste koers? Welke (nieuwe) ideeën dragen bij aan de groei? Welke niet? Welke processen verdienen meer aandacht? Welke minder? Wat gaat er goed? Wat gaat er fout? We gaan van uitvoeren naar aansturen. Het klantsegment verandert. Omschrijf en vind de ideale klant. Hoe bereiken we hem/haar? Wat communiceert onze website en overige mediakanalen? En wat communiceren wij?
Hier hebben we hulp bij nodig. Een persoon die mee kan denken. Een persoon die andere dingen ziet, een frisse blik zogezegd. Een persoon die als gelijke meedraait in ons bedrijf. Een persoon die de manier van communicatie kan vormen.
Wij bieden onze stagiairs de mogelijkheid om te werken in de ontwikkeling van ons bedrijf met de persoonlijke verantwoordelijkheid die hierbij komt kijken. Lijkt het jou iets om deel te zijn van ons team, waarde toe te voegen en je kennis te verbreden?
Werkzaamheden
- Je analyseert waar de groei, online, voor het bedrijf zit.
- Je analyseert hoe potentiële klanten het beste bereikt kunnen worden.
- Je weet van aanpakken en weet hoe dit bedrijf goed op de kaart te zetten.
- Je experimenteert met strategieën en adviseert ons over de beste aanpak.
- Je beheert social media kanalen
- Je assisteert in relaties en communicatie met klanten
Bedrijfsomschrijving Film- en productiebedrijf
Grndpa is een productiehuis en maakt commercials, corporate beeld, branded content en specialiseert zich in film en fotografie.
Onze klanten bestaan uit: Hello Fresh, Microsoft, citizenM, De Kuyper, A Friend of Mine, Samsung, Bobby`s Gin, Fitzroy, Gastrogin, De Librije, Onder De Boompjes, Herman Jansen, Loopuyt, Museon Den Haag, HTM, Prenatal, Gemeente Rotterdam, Little V, Hans Boodt, Schiphol, BBDO, Second Degree, Barrelproof, Tchai, ING, Zorg Voor Elkaar, Heineken, Containr, Nationale Nederlanden, The Boyscouts. ...
|